Interieurstransport

Interieurtransport

Van een kantoorinventaris en winkelinterieurs tot het verhuizen van scheepsinterieurs, uw verzoek is onze specialiteit. Met uiterste precisie en de juiste expertise en vakkennis verplaatsen wij uw interieur naar de plaats van bestemming, ook als deze lastig te bereiken is. Wij zijn dé partner in interieurtransport.
 
Met uiterste zorg verhuizen wij uw winkelinterieur. Schappen, kledingrekken, paskamers, wandbekleding, wandpanelen of gevoelige designzaken; wij ontzorgen u voor honderd procent. Er is altijd de mogelijkheid om montageassistentie aan te vragen.
 
Het verhuizen of verplaatsen van scheepsinterieur is specifiek werk en vraagt extra zorg. Van cruiseschepen tot offshore-en baggerschepen en van slaapkooien tot restaurantinrichting en bedieningspanelen, wij staan voor u klaar. Door onze vakkennis kunnen wij zelfs in kleine ruimtes en kleine doorgangen zorgen voor de juiste plaatsing.

Vriendelijke en begripvolle verhuizers staan voor u klaar!

U verhuist zonder stress of zorgen!

Uw kostbare spullen zijn in deskundige handen!


U bespaart veel tijd en energie!

Garanties en verzekering beschermen u!

U voelt zich direct thuis in uw nieuwe huis!

Profiteer van jarenlange expertise!

Onze adviseur komt graag bij u langs voor deskundig advies op maat!

Tijdens het bezoek worden de volgende zaken met u besproken om tot een passende offerte te komen:

  • De verhuisdatum
  • Eventuele extra diensten zoals de montage en in- en uitpakwerkzaamheden;
  • De benodigde verhuismaterialen zoals verhuisdozen en inpakpapier

Plan direct geheel vrijblijvend een adviesgesprek in!

9

Zeer tevreden!

Wij zijn zeer tevreden over de wijze waarop alles is verlopen. Dit bedrijf verdient een dikke pluim! Verder een extra blijk van waardering voor de de mankracht. Stuk voor stuk beleefd en sociaal. Denken in oplossingen en brengen een ontspannen en tegelijkertijd professionele sfeer mee.
- Sommelsdijk - 29 juli 2025

Ongestructureerd, slechte communicatie

Van tevoren 2x gebeld over wanneer we in ons nieuwe huis zouden slapen. Twee keer is gezegd dat we dat zelf konden aangeven. Op de dag van verhuizing dus aangegeven dat de slaapkamers prioriteit hebben. Dat was niet haalbaar. Later kregen we te horen dat het met ons overlegd was. Het was een mededeling. Bij het netjes aangeven dat we ontevreden waren, kregen we te horen, dat dat alleen maar was omdat we andere verwachtingen hadden. Dat klopt, en volgens mij is het logisch te verwachten dat de spullen op de juiste plek komen te staan en je kunt slapen in het nieuwe huis. We hadden niets in te brengen. Het was een chaos in het nieuwe huis. Dozen door elkaar, niet op de juiste plek. Kasten ervoor, ertussen, ook op verkeerde plekken en verkeerde verdiepingen. Op de vraag hoe ik dit moet uitpakken, was het antwoord dat ik teveel spullen had. Verhuizers zijn wat gewend lijkt me. Nou, het is uit de kasten gekomen, dus het kan er ook weer in. Mits er kasten waren en we er bij konden dan. Montage service voor het gemak geboekt. Een aantal dingen is niet eens gemonteerd, een aantal dingen waren gewoon stuk getrokken ipv gedemonteerd. Het kinderbed had een losse poot! De chef zou bellen en laten weten wat betreft schade afhandeling. Zonder gedag te zeggen was hij al weg, en ik heb niet gehoord hoe dit afgehandeld zou worden. Ik heb een nette mail [...]
- Waalwijk - 12 juli 2025

Netjes op tijd harde werkers en denken. Mee

Goeie serieuse gasten
- Aalst - 22 juni 2025

Uitstekend werk

Alles is gegaan zoals afgesproken.
- Rotterdam - 30 mei 2025

Uitstekend

Binnen 4 uur was ons oude huis uitgeruimd en het nieuwe weer ingericht. Omdat we zelf al veel hadden overgebracht, hadden ze tijd om voor ons nog wat spullen naar beneden gebracht om naar de kringloop e.d. te brengen. Fijne mannen/jongens die voorzichtig met onze spullen om gingen.
- Sliedrecht - 14 mei 2025
1572 klanten waarderen ons gemiddeld met een 9/10

De klantreviews die op onze site staan worden door Klantenvertellen verzameld en gecontroleerd op echtheid. Alle verzamelde beoordelingen zijn afkomstig van iemand die bij ons een aankoop heeft gedaan. Als dit niet het geval is, bijvoorbeeld omdat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan blijkt dit duidelijk uit de review. Wij doen er alles aan om nepreviews te voorkomen door te controleren of deze persoon bij ons bekend is en vragen een factuur op als we de beoordelaar niet kennen. Nepreviews worden door ons verwijderd. Meer informatie hierover vindt u op onze reviewpagina van Klantenvertellen.